Politika Povrata i Garancije

Ova politika povrata važi samo za narudžbine izvršene direktno preko naše internet prodavnice.

Ako je kupovina obavljena kod ovlašćenog dobavljača, molimo vas da se obratite njemu kako biste dogovorili povrat.

Povrat robe Svi proizvodi naručeni na našem sajtu mogu se vratiti u roku od 30 dana od datuma isporuke. Povrat će biti prihvaćen i refundiran samo ako su ispunjeni sledeći uslovi:

  • Pojedini kozmetički uređaji su higijenske prirode i dolaze sa zaštitnom nalepnicom ili zapečaćenim pakovanjem. Ovi proizvodi se ne mogu vratiti ukoliko su otpečaćeni ili korišćeni;
  • Proizvodi moraju biti vraćeni sa svim dodacima i u originalnom pakovanju;
  • Bilo koji poklon ili promotivni proizvod koji ste dobili uz narudžbinu takođe treba vratiti zajedno sa narudžbinom (u slučaju da poklon nije vraćen, njegova vrednost će biti oduzeta od ukupne vrednosti narudžbine).

Napomena: proizvodi koji su oštećeni usled nemara, nepravilne upotrebe ili neodgovarajućeg održavanja prema uputstvima, neće biti prihvaćeni za povrat.

Ukoliko vraćeni proizvod pokazuje znakove korišćenja, biće vam vraćen nazad, bez refundacije.

Pogrešna narudžbina

Ako ustanovite da ste dobili pogrešan proizvod u roku od 30 dana od prijema, imate pravo na povrat novca ili zamenu. Ako ste primili pogrešan proizvod, molimo vas da ga ne otvarate i da ga vratite u originalnom stanju. Povraćaj za pogrešne artikle neće biti moguć ukoliko su oni otvoreni ili korišćeni. Troškovi poštarine za povrat pogrešne narudžbine biće vam refundirani.

Proces povrata

Da biste vratili svoju narudžbinu ili pogrešan artikal, pratite sledeće korake:

  1. Pošaljite zahtev za povrat putem e-maila našem timu za korisničku podršku na info@tilt.rs ili nas pozovite na broj 060/39 39 354;
  2. Objasnite razlog povrata;
  3. Kada vaš povrat bude odobren, pošaljite proizvod nazad u skladu sa uputstvima koje ćete dobiti;
  4. Povrat novca će biti izvršen u roku od 14 dana od prijema proizvoda na isti način plaćanja koji je korišćen.

Politika otkazivanja narudžbine

Narudžbine se otpremaju svakog dana u 15:00. Možete otkazati svoju narudžbinu pre nego što bude poslata.

  • Ako ste narudžbinu izvršili u prvoj polovini dana, možete je otkazati do 14:00 istog dana. Ako je narudžbina napravljena posle 15:00, imate pravo da je otkažete tokom tog dana.
  • Da biste otkazali narudžbinu, kontaktirajte našu korisničku podršku putem e-maila info@tilt.rs ili nas pozovite na broj 060/ 39 39 354.

Nakon otkazivanja, celokupan iznos će vam biti vraćen u roku od 2 radna dana.

Garancija

Na sve uređaje se odnosi garancija proizvođača koja pokriva neispravnosti u roku od 2 godine od datuma isporuke, uz garanciju od 6 meseci na bateriju.

Garancija se odnosi samo na uređaje kupljene direktno putem našeg sajta. Mi ne preuzimamo odgovornost za uređaje kupljene izvan Srbije.

Ova garancija ne pokriva štete nastale kao rezultat:

  • Nesreće ili nepravilnog korišćenja;
  • Servisa od strane neovlašćenih lica;
  • Korišćenja neodgovarajućih izvora napajanja;
  • Upotrebe sa neovlašćenim dodacima.

Postupak za reklamaciju

Ako sumnjate na kvar uređaja i želite da započnete proces reklamacije:

  1. Kontaktirajte naš tim za korisničku podršku putem e-maila na reklamacije@tilt.rs;
  2. Naš tim će vas zamoliti da potvrdite ime i e-mail adresu kako bismo proverili da li ste unutar garantnog roka;
  3. Ako ste kupovinu obavili kod u našim prodavnicama, biće potrebno da dostavite dokaz o kupovini (originalni račun ili potvrdu narudžbine);
  4. U nekim slučajevima, može biti potrebno da pošaljete kratak video zapis kako biste potvrdili kvar uređaja.